Názory, dojmy, recenze z pražského a vídeňského koncertu

Mám prosbu. Napište mi prosím Vaše názory, co se Vám líbilo, nelíbilo v Praze, popř. ve Vídni. Ideálně, pokud byl někdo na obou místech jako já. Chystám malé srovnání (nesrovnatelného, vím) a chtěl bych co nejširší okruh názorů. Díky.

10 odpovědí na “Názory, dojmy, recenze z pražského a vídeňského koncertu”

1. Bohužel jsem nebyl ve Vídni, ale věřím že tamější, bolševiky neposkvrněné publikum, mnoem více reagovalo na bossovy výzvy a hecování, bylo zpěvnější a méně ostýchavé. Pražské publikum, ač mělo obrovské kouzlo a právem drželo bosse co nejdéle na scéně, bohužel ne zcela znalé angličtiny a bossových textů (velké množství lidí na koncertě bosse podle všeho ani nijak významně neposlouchá a na koncert přišli prakticky pro to, protože „ho znají“… ale čert to vem) bylo trošičku tiché ve chvílích, kdy mělo acapella bossovi pomáhat. To byla snad jediná věc která mi vadila na publiku. Jinakjsme byli skvělí a bosse i sebe jsme přivedli do varu. Jinak už moc nemám co vytknout. Možná v některých výškách trochu pískaly zesilovače (nevím jak ve Vídni), ale jinak technika také na dobré úrovni (schválně nepoužívám ono „na české poměry,“ jelikož si myslím že v těchto ohledech se začínáme dotahovat na… ano, řekněme na ten západ).
    To jsou asi veškeré, nepatrné chybičky, které z mého pohledu koncert měl. Jinak to byla klasická bossovská pařba se vším všudy, která se slovy nedá popsat… … … Ne, na to se slova prostě nedají najít… „Can you feel the spirit?“ 🙂

2. Ahoj fanoušci Bosse : )
    Byl jsem na koncertě v Praze a jsem moc spokojený s celým koncertem,.
    Jediné co mě vyloženě naštvalo bylo,že jsem čekal od půl 1 odpoledne už před stadioném u brány pro „Stání u pódia“ v mínění,že moc lici před náma není a je docela reálná šance se dostat co nejblíže k pódiu .. a až tam jsem se s kamarádkou dozvěděl ,že ňáký debil s prominutím vymyslel ňáke neoficiální číslovaní a sčítaní fanoušků a že ti budou puštěni o něco dřív něž my ..co jsme čekaly u brány pro „Stání u pódia“. V 17 hodin se brány otevřely,k poódiu jsme utíkali jak jak to jen šlo.. a samozřejmě první řada byla už kompletně obsazená . No nakonec jsem byl v druhé řadě,ale ne na zrovna nejidealnějším místě.Ale to už je jedno,koncert byl perfektní a Bruuce válel jako vždy na výbornou :o)

1. „že jsem čekal od půl 1 odpoledne“

promiň, ale pokud přijdeš na libovolný koncert libovolné superhvězdy o půl jedné odpoledne, tak už jdeš pozdě;) No a pokud přijdeš o půl jedné odpoledne na koncert Bosse… viz Honzovo samostatné vysvětlení číslovacího systému.

Já se například před stadion vydala na půl čtvrtou odpoledne. O den dřív. Na ruku mi napsali číslo 78 a myslím, že jsem byla právem puštěna na stadion dřív než ti, co přišli o den později než já (a mnozí další).

3. Do Vídně jsem se nedostala, ale to co předvedl Bruce v Praze byla naprostá ohromující show nabitá energíí, výkon opět obdivuhodný po všech stránkách!!! Absolutní bomba, kdo nezažil, nelze popsat. Hned bych jela na další jeho vystoupení, mít tu možnost. V NJ to pak musí být naprostý odvaz, to musí být teprve ta pravá fanouškovská atmosféra… I tak to byl pro mě v Praze neskutečný zážitek a určitě neopakovatelný.

A co se mi u nás nelíbí? Naprosto vlažné publikum – minimálně tu první hodinu to bylo opravdu ostudné. Boss si zaslouží za svůj výkon maximální ohlas fanoušků od prvních tónů!!!! Já jsem si koncert neskutečně užila, Bruce je prostě jen jeden!!!!!!!

4. Jeden z nejlepších koncertů, co jsem kdy viděla a uvidím. Neříkám nejlepší, protože mám za sebou 8 štací Rolling Stones, což je moje totální srdcovka. Hned po nich se ale řadí středeční Bossova show.

Všude čtu o vlažném publiku… neměla jsem ten pocit, koneckonců já sama se nezastavila ani na chvíli a z koncertu jsem sotva odešla po svejch, protože jsem po těch 3h20 byla uplně hotová. Ale vzadu to možná bylo jiné, nevím. Ze svého místa v první řadě jsem měla pocit, že je to velká party.

Hudebně skvělé, zábava veliká, pořádnej rock’n’roll… budu vzpomínat ještě hodně dlouho. Zvláště pak na dva momenty, kdy si Boss kleknul přímo přede mě… kapal na mě jeho pot a on, střídaje pohledy na mě a kamarádku, zpíval „Without you I’m a drummer girl that can’t keep a beat, and ice cream truck on a deserted street, I hope that you’re coming to stay“ – to byl jeden z těch momentů, kdy se člověk cítí „dead and gone to heaven“

Nevím co jiného říct, pořád jsem ještě ve stavu pokoncertní euforie, v duchu pořád ještě tancuju na Seven Days to Rock a rozplývám se při Spirit In the Night 🙂

Už se těším na další, klidně v cizině, teď už vím jak na to – přijít dva dny předem! 🙂

1. ahoj Patti 🙂

no ja taky nemam pocit, ze bychom byli vlazni, ale ono nas v tom kotli moc cechu nebylo…
      dej mi email, poslu ti nejaky fotky

5. Ahoj všeci, koncert v Praze byl luxusní a překonal všechna má očekávání. Bruce je prostě nadčlověk s obrovským srdcem. Jeho práce s fanoušky, láska a pokora k hudbě je ohromující. Pro mne zatím nejlepší vystoupení co jsem kdy viděl. Jsem také muzikant a Bruce je nejlepší inspirace toho jak se rock@roll má dělat. Úcta, pokora, respekt Bruci. Roman

6. Zdravím všechny fanoušky a protože vše podstatné již bylo napsáno, jen dodám, že jak Praha tak Vídeň naprosto luxusní. Ve Vídni bylo publikum už od začátku ve varu a minimálně 30 min před nástupem Bosse už v ochozech probíhalo vytleskávání a mexické vlny. Rakušani zkrátka věděli na koho přišli a co můžou očekávat. U nás prostě Springsteena lidi moc neznají – jeho životní příběh, o čem zpívá, jaké má názory. To si myslím je důležité, pro pochopení jeho muziky. U nás holt frčí komerčně méně či více kvalitní plevel, který denně slyšíme z rádií, ale skutečný umění aby pohledal. Vše je věc vkusu a volby. Tak prosím šiřme Bosse co to dá, ať tu úplně nezblbnem 🙂